Reklamasjonsskjema / Retur

Følg instruksjonen nedenfor.

 

RMA og Retur av varer

Dersom du har produkter som skal returneres eller meldes inn for reklamasjon (RMA),
ber vi deg benytte vårt RMA-skjema. Dette sikrer at vi får riktig informasjon og kan behandle saken raskt og effektivt.

Når vi har mottatt og registrert RMA-skjemaet ditt, vil du motta en bekreftelse på e-post med et RMA-nummer innen neste virkedag. 

Produktene sendes eller leveres til:
Elkotek Sikkerhet AS
Frognerveien 1
2016 Frogner

Viktige betingelser:

  • Dersom det ved gjennomgang viser seg at produktet ikke har feil, eller at feilen skyldes feil bruk eller skade, vil det påløpe et undersøkelsesgebyr på kr 395,- samt kostnader for returfrakt.

  • Ikke send produkter i retur før du har mottatt bekreftelse og RMA-nummer. Returpakken må merkes tydelig med det tildelte RMA-nummeret.

  • Ønsker du å få et nytt produkt sendt før reklamasjonen er ferdig behandlet, må dette bestilles separat. Dersom feilen dekkes av garanti, vil opprinnelig ordre bli kreditert i ettertid.

Ved spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på
support@elkotek.no eller på telefon +47 63 86 20 02.

Takk for at du følger våre retningslinjer for en effektiv RMA-prosess.

Nedenfor finner du RMA-skjema
Trykk her for RMA skjema - AJAX
Trykk her for RMA skjema - Visonic


Tips: 

Har du kun ett produkt holder det å fylle ut nettskjema
Få med så mye informasjon som mulig. jo bedre beskrivelse jo raskere går hele prosessen